چرا اقدام نمی کنید؟

تو این دوران قرنطینه کارهای بسیار زیادی انجام دادم که از اون لذت بردم .

معمولاً وقتی که یک اتفاق جدید برای ما پیش می آید قضاوت های زود هنگام گزینه های ما خواهد بود

من یکی از این گزینه ها را که برای خودم در نظر گرفتم بمانم در خانه و کارهای عقب افتاده خودم را ساماندهی کنم که خوشبختانه این کار هم تا حدودی که تونستم اجرایی کردم البته کارهای من زیاد بود و به دوران قرنطینه کفاف نداد.

ولی کلی آموزش ، برگزاری دوره وبینار، اتمام کتاب و با خانواده بودن و… خیلی از این موارد که اگر بخواهم بگم شاید باورتون نشه ولی کلی حال کردم که تونستم تصمیم های درستی بگیرم و از این مرحله با همراهی و همدلی خانواده گذر کنم.

در ابتدای قرنطینه بسیاری از کسب وکارها به این باور نرسیده بودند که باید تعطیل کنند و فکر می کردند که این موضوع یک شوخیه که البته برخی ها هم هنوز شوخی گرفتند و فکر می کنند که این موضوع تمام شده .

وقتی باهاشون صحبت می کردی می گفتد که ما هنوز فروش خوبی نداشتیم باید بریم کار کنیم و…کلی گله و شکایت.که برخی از اون ها درست بود و برخی ها نادرست .

در این بین برخی ها که خوب متوجه بحران شده بودند رفتند و کسب وکار آنلاین رو با یک پیج اینستا گرام راه اندازی کردند ولی برخی ها هنوز با این وجود خوابند و فکر می کنند که این گونه بحران ها تمام شده

من یک هشدار جدی می دهم که موج دوم بیکاری در راه است چون افرادی در حال رشد کسب و کار هستند که شما فکر نمی کنید و این افراد تعیین کننده بازار هستند و همین افراد دوباره می نالند و گله و شکایت میکنند

یک درس:

اگر شما فکر می کنید که بحران ها تمام شده و یک فکری به حال کسب وکارتان نکرده اید باید زودتر تصمیم های جدی بگیرید.

در مسیر تعالی باشید…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ورود اعضا

عضویت در سایت مدیرنوین

ارسال مجدد کد یکبار مصرف (00:30)